Despre Smegmă şi Noua Medicină Germanică

Fac o paranteză de la tirada despre rabie, pentru că vreau NEAPĂRAT să v-o prezint pe Crina Vereș, polimată, mare om de știință și miraculoasă supraviețuitoare a două cancere succesive, greu-tratabile. Medical vorbind este atât de în afara clopotului lui Gauss încât are propriul ei clopoțel. De fapt, dacă Friederich Gauss ar mai fi fost printre noi, s-ar fi străduit să scrie o funcție de distribuție special pentru Crina.

Eu am descoperit-o pe Crina pe YouTube, ca Related Video la promo-ul educațional Wipe Yourself, însă atunci nu bănuiam profunzimea materialului pe care aveam să îl descopăr. Crina este clar o persoană publică și un lider de opinie în domeniul medical. A fost invitată la mai multe emisiuni televizate, în mod notabil în 2014 la Teo Trandafir pe KanalD (unde printre alte chestii fenomenale a povestit că probabilitatea copiilor ei să facă un cancer este "semi-100%") și la TVR Cluj la emisiunea Știință și Cunoaștere, unde are de fapt un serial de vreo 9 episoade despre Noua Medicină Germană (undeva prin 2015 trecute ca private videos - n.r.).
Eu cred că nu trebuie ratată nicio apariție a ei, însă din lipsă de timp vreau să urmăriți doar circa 6 minute din episodul 6 (din păcate nu mai aveți cum, în prezent - n.r.). Iar dacă nu puteți, vă fac eu aici un scurt rezumat, citând exact din Crina că să nu denaturăm sensul lucrurilor. Merită să citiți, vă promit că nu e plicticos deloc.

--------------------------------------------------------------------------------

[0:21] Crina: Mă gândeam totuși să vorbim și despre sistemul imunitar, pentru că este vorba de HIV și Sindromul Imunodeficienței Dobândite. Cum să dobândești o imunodeficiență atâta timp cât din punct de vedere al lui Hamer și al meu și multor alți cercetători din genetică, nu există sistem imunitar, există doar niște subfamilii de leucocite care au diverse funcții adaptate contextual. Sunt funcții supresoare, sunt funcții de apărare, dar nu există un sistem imunitar propriu-zis, care să fie alertat așa cum este descris mai ales de Sindromul Imunodeficienței Dobândite [da, știu, nici eu nu înțeleg exact ce vrea să zică aici, dar pare promițător - n.r.].

Cristian Mureșan: Și probabil denumirea în sine a fost asociată faptului că noi ne gândim că avem de dus un război. Și atuncea, unde e un război avem nevoie de o apărare. Și atuncea aia e armata.

Crina: Poate nu e întâmplător sa știm că acel individ care a descoperit virusul HIV, așa-zis descoperit virusul HIV, el n-a făcut decât o supoziție. Și asta și afirmă și în continuare, deși acuma concernele farmaceutice și tot ce stă în spatele industriei HIV-ului și a AZT-ului, care se dă practic pentru cei infectați cu HIV și cu SIDA [a uitat ideea, dar nu contează, se întâmplă n.r.]. El spune: "Nu am descoperit niciodată un virus HIV, am făcut o supoziție, am emanat o idee că s-ar putea să existe ceva în spatele unor simptome", acele simptome pe care noi am ajuns să le considerăm ca și SIDA. Însă el de fapt vroia să găsească ce se găsește în spatele bolilor pe care le fac africanii.

Cristian Mureșan: [...] Exact aceeași situație s-a întâmplat cu descoperitorul... uh... moleculei... uh... genelor și a ADN-ului, care spunea că probabil... PROBABIL... la vremea aceea, în 1950, genele ne influențează comportamentul, viața etc. Și ulterior... [pare confuz - n.r.] Dar mitul a rămas! Deci s-a promovat mitul.

[...]

[3:12] Crina: Și Hamer vine și explică de fapt ce e în spatele acestui HIV. Ceea ce a fost validat de experiența mea cu diferiți pacienți, cu diverse persoane. [...] După care îmi vine o alta prietena și îmi spune: "Uite știi, mi-am făcut un test de HIV și mi-o ieșit pozitiv. Și trebuie să mă duc să îmi refac testul, că uite, o să i se dea copilului meu AZT și eu și uite [uite - n.r.]. Și la un moment dat, înainte de a naște cu câteva săptămâni, se duce să își refacă testul HIV și îi iese negativ. Și m-am tot întrebat de ce atunci iese și ei au zis: "Ah, trebuie să ieșiți din statisticile noastre pentru că probabil primele probe erau alterate".
Am fost la un curs al lui Hamer și ne-a explicat de fapt că testul HIV nu este decât un test pentru alergen la SMEGMĂ. Ce este SMEGMA? Este acea substanță albicioasă care se formează în jurul organului genital în momentul în care nu avem o igienă foarte corespunzătoare, adică nu ne spălăm suficient de des sau de câte ori mergem să urinăm.

[...]

[9:10] Crina: [...] Tineri care îmi vin la consiliere care îmi spun: "Dar nu mai puteam! Nu mai puteam! Și am găsit portița de scăpare..." [să fac sex - n.r.]. Și au fost prinși, și au fost depistați cu HIV, după care explică-le de fapt ce înseamnă HIV-ul, că de fapt e doar alergie la acel miros pe care, noh, fiind mai adolescenți... igienă mai precară... și se generează această reacție la mirosul foarte puternic.... Culmea, se poate face inclusiv reacție cu șocuri anafilactice mortale. DE LA MIROS DE SMEGMĂ. Și ei surprinși în flagrant de către un coleg [kinky shit, bro - n.r.].

[...]

[10:21] Crina: Cum trece [HIV - n.r.], apropos de tipa căreia i s-a făcut testul HIV la începutul sarcinii și la sfârșit... de fapt ea ce a făcut... constatând că... uh... o deranjează toate mirosurile exagerate în sarcină, l-a rugat pe soțul ei să își spele... uh... atunci când merge să urineze... partea genitală, pentru că o deranjează foarte tare acel miros și a zis: "Mă, poate e în timpul sarcinii", după care o zis: "Știi, de fapt mă deranja și înainte" și omu' o zis: "Bine, o să urinez în chiuvetă, o să mi-o spăl de fiecare dată" și...

Cristian Mureșan [vizibil panicat - n.r.]: Bon, să vorbim puțin și despre...

Crina: Și ea a fost convinsă că niciodată în casă nu o să mai miroasă a SMEGMĂ. Fapt pentru care a disociat complet acel conflict pe care îl avea. Nimeni ei nu i-a făcut un test de HIV înainte de sarcină... poate că îl avea de foarte multă vreme. Dintr-o altă relație în care cine știe cum o fi fost surprinsă [... religious mumbo jumbo here - n.r....] Și se face analize tipului, deci își face soțul analize și el n-are niciun HIV, el n-are nicio problemă pentru că el se simte fericit cu mirosul lui propriu și personal, pentru el că l-o avut dintotdeauna.

[...]

[12:30] Crina: [despre viruși - n.r.] Gândește-te că sunt fracțiuni proteice, secvențe proteice, secvențe de aminoacizi. Nu există virusul propriu-zis. Ceea ce noi izolăm nu este un virus.

Cristian Mureșan: Fragmentele alea ne fac rău? Ne pot...? Deci nu...?

Crina: Nu. Nu ne fac rău. Ne face rău doar acea asociere mentală a mirosului, a gustului. De exemplu de la sex oral.

--------------------------------------------------------------------------------



Mie mi se pare totul foarte interesant, mai ales că și la mine în casă miroase a SMEGMĂ de zici că a gătit cineva tocană de miel, în ciuda faptului că urinez în chiuvetă de luni de zile.

Bun, și totuși cine este Crina? Fără să încerc să vă răpesc prea mult din plăcerea de a o descoperi și singuri (și ce călătorie inițiatică este!), vreau să vă spun de la bun început că este, cel puțin pe hârtie, medic. Deși a realizat multe "studii de laborator cu microscoape performante și tehnologii de vizualizare performante", practică și Chirurgia de Lumină și șamanismul, aplicând învațăturile lui Reichinspekteur Hamer. Nu, nu cele care implică decimarea non-evreilor de către evrei. Celelalte. Scopul Crinei este nobil. Dorește să "demonstreze științific cum apar bolile". În acest sens veștile sunt bune, stați liniștiți, Crina este "pe punctul de a descoperi ceva colosal".

Asemenea afirmații vin cu siguranță de la cineva cu multă școală și care știe despre ce vorbește. Nu e de mirare atunci că Doamna Vereş a fost a busy-bee, fiind egalată poate doar de Da Vinci la numărul şi durata studiilor desfăşurate. Şi nu orice studii. Între 1994 şi 2001 a făcut, aproape simultan, Facultăţile de Chimie şi Inginerie Chimică şi de Medicină şi Farmacie din Cluj, în timp ce dădea şi lecţii de Karate în parc, printre boscheţi. Ca om care abia a reuşit să termine Facultatea de Medicină şi Farmacie din Bucureşti şi care se simţea doborât în sesiuni de volumul de studiu, mă declar absolut fascinat de capacitatea ei de învăţare.

Dar Crina nu s-a oprit aici. Când încă era la Facultatea de Medicină a facut un Master la Facultatea de Medicină (nu se ştie în ce). Ştiu, e puţin paradoxală situaţia, dar nimic nu este imposibil pentru Crina. A încercat apoi un an de rezidenţiat (atunci stagiatură) dar, constatând că "multe din suferinţe erau la nivelul sufletului", a renunţat şi s-a înscris la Facultatea de Psihologie, unde a rămas până în 2008. Între timp, pentru a rotunji aria de competenţe la sfera perfectă, a mai bifat nişte atestate în medicină naturopată şi biorezonanţă. Genul ăsta de atestate vi le pot elibera şi eu la cerere. Nu este necesar decât să îmi daţi nişte bani şi un nume. Deşi, acum că mă gândesc, numele e opţional, vi-l scrieţi singuri pe printul A4 pe care vi-l emit în maxim 20 de minute. Orice cereri se pot adresa la milkingmoneyfrompeoplewithnorealjobs@yahoo.com. Atestatele Crinei însă, apar în CV ca şi cum ar fi fost eliberate chiar de Facultatea de Medicină şi Farmacie, Cluj. Contrariat, am sunat la facultate să întreb dacă ei eliberează astfel de atestate şi o duduie foarte amabilă m-a asigurat că nu au avut niciodată vreun curs post-universitar în medicină naturopată sau în biorezonanţă.

Probabil o eroare de redactare.

Ascensiunea fulminantă a Crinei a continuat. Simţind că are mai multe facultăţi decât mastere (ceea ce este inacceptabil), s-a înscris la încă un curs post-universitar în terapie şi consiliere de cuplu în 2006 şi apoi la un curs de perfecţionare ca formator în 2009. Între timp făcea în continuare Karate în parc şi nu numai atât. Pe CV Crina precizează că este Cercetător Ştiinţific Principal la Institutul Hyperion din Cluj Napoca din 2007. Ceea ce este foarte tare, cu un mic amendament. Google nu pare să ştie ce este Institutul Hyperion din Cluj-Napoca, iar eu cu atât mai puţin. Adică mă rog, asta dacă facem abstracţie de un alt CV public, în care o hostesă menţionează că a publicat ceva într-un volum editat de Institutul Hyperion. Nu mi-e clar ce sunt publicaţiile, dar se intitulează destul de sugestiv: "Democraţia în Rusia" şi "La Broşteni", teme de cercetare evident înrudite.
Însă nu pe Google afli detalii despre un institut de cercetare din România, cu atât mai puţin unul obscur. De aceea m-am dus pe site-ul Unităţii Executive Pentru Finanţarea Învaţământului Superior, A Cercetării Dezvoltării şi Inovării (uefiscdi pe scurt) şi am căutat prin câteva liste lungi de competiţii de proiecte de cercetare sau liste de instituţii eligibile pentru diferitele competiţii. Apoi pe ANCSI. Să mor dacă am găsit ceva. Din punctul de vedere al statului român şi atât cât am avut eu răbdare să caut, Institutul Hyperion din Cluj Napoca nu a fost finanţat vreodată pentru vreun proiect de cercetare şi, mai interesant, nici nu a cerut vreodată bani pentru cercetare.

Mai mult, conform unui nomenclator neoficial al instituţiilor de cercetare din România, Institutul Hyperion din Cluj nu figurează pe vreuna din liste. Nu exista în 2011 când a fost alcătuit clasamentul şi nu exista nici în 2007 când s-a angajat Crina. Din nou contrariat, m-am gândit că se petrece vreo confuzie absolut naturală între Universitatea Hyperion din Bucureşti (una dintre cele mai bune slabe instituţii de învăţământ) şi un Institut pe nume Hyperion, aşa că am sunat la rectoratul Universităţii. O altă duduie foarte amabilă de la Rectorat mi-a spus că nu a auzit niciodată de vreun Institut Hyperion şi că nu au nicio sucursală în Cluj. Şi că am o voce foarte sexy, chestie care m-a ajutat să rezolv pe loc un conflict emoţional şi o alergie sezonieră la mirosul de SMEGMĂ care îmi provoca tuse şi febră.

Nu m-am dat însă bătut. Având o cunoştinţă cercetător la Babeş-Bolyai, m-am gândit că nu strică o întrebare. Clujul nu este un oraş foarte mare şi cercetătorii se ştiu între ei. Dar nici el nu auzise de Institutul Hyperion, cu atât mai puţin de Crina, deşi şi el foloseşte microscoape "de înaltă peformanţă". În final, m-am gândit că oricine e pe cale să descopere ceva colosal, a mai descoperit nişte chestii micro-colosale înainte, indexate pe Pubmed. Surpriza zilei şi sper să nu vă stric grav mojo-ul, dar Crina Vereş nu apare pe Pubmed, iar asta înseamnă unul din două lucruri: 1. Crina Vereş nu a publicat niciodată nimic pentru că de fapt nu a făcut niciodată cercetare, nici chiar la Institutul de Cercetare Hyperion care nu există sau 2. Crina Vereş boicotează cercetarea modernă şi refuză să îşi publice descoperirile colosale despre smegmă altundeva decât pe grupul de facebook dedicat.

Să presupunem însă ca Institutul Hyperion nu există, sau dacă există nu este un institut de cercetare recunoscut naţional, iar Crina a lucrat în ultimii ani împreună cu prietenii ei imaginari şi o hostesă într-o cameră de hotel, mutând SMEGMĂ între recipiente tip eprubetă. Cu ce neagă chestia asta faptul că se apropie cu paşi repezi de o "descoperire colosală"? În definitiv Newton nu avea laborator. Iar pagina ei nu este fără argumente care să îi susţină ipotezele. Spre exemplu, dacă evităm secţiunea de foame donaţii sau cea în care face reclamă la cursurile ei plătite, şi mergem direct la secţiunea Cauzele Cancerului, putem să citim un articol original foarte interesant intitulat: "Planul grupărilor infracţionale din USL de dărâmare a statului de drept înainte de alegerile prezidenţiale" (cred că este prim autor, dar nu apare încă pe Pubmed şi nu am putut confirma). Ca medic nu pot decât să mă bucur că a ieşit Iohannis pentru că am rezolvat astfel una dintre etiologiile bolilor neoplazice.

Despre Crina au mai vorbit şi alţii (1, 2) şi vom mai vorbi şi noi, mi-e teamă. E greu să nu vorbeşti despre cineva care apare la televiziunea naţională explicând că HIV/SIDA este o alergie la miros. Până atunci însă, călcaţi cu atenţie, SMEGMA ne-nconjoară.


Regards,
 
Skeptic Pengu

Comentarii

  1. Is she for real, Crina asta? Incredibil :)))))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca facem abstractie de locul ei de munca, de competentele medicale, de abilitatile de cercetator si probabil de bolile ei, atunci da, she's for real.

      Ștergere
    2. I loled. e nebuna

      Ștergere
  2. My brain, it hurts. Cred ca trebuie sa gasim un nou diagnostic psihiatric.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu cunosc pe cineva care, din pacate, a dat peste acest personaj sinistru pe net si acum crede orbeste toate aberatiile debitate de Veres. Persoana respectiva a fost diagnosticata cu leucemie cronica si manifesta o neincredere absoluta in medicina alopata. Acum urmeaza o dieta bizara recomandata de un "iridolog", mananca doar legume crude fara sare si putina paine. Ma sperie si ma doare pentru ca suntem prietene bune, dar nu o pot convinge sub nicio forma ca atitudinea ei e gresita. M-am uitat la interviul intreg cu Veres, am cautat despre Hamer si ce am gasit in presa germana mi-a ridicat parul in cap. Stiu ca e la indemana sa spunem ca oamenii care se incred in dementii astia sunt prosti, dar cand esti bolnav, speriat si disperat e usor sa te lasi pacalit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Leucemia cronica este in general indolenta si tratabila (cu rezerva tipului, stadiului, a comorbiditatilor etc), iar sansele de supravietuire pe termen lung ale prietenei tale sunt bune, daca ar adera la tratament atunci cand el este necesar. Nu pot decat sa te sfatuiesc sa o sfatuiesti sa ceara opinia mai multor hematologi si poate unul dintre ei va avea rabdarea sa o linisteasca cu argumente stiintifice si exemple de supravietuitori.
      Din pacate medicii (si aici ma includ si eu), spre diferenta de naturopati si escroci, nu au timpul sau disponibilitatea sa faca brainwashing. Daca un pacient refuza tratament sau investigatii dupa ce i s-au explicat riscurile, este de cele mai multe ori indreptat catre usa. Naturopatul are toata ziua la dispozitie neavand oricum alta treaba, ca urmare are disponibilitatea sa il mangaie cu pietre magice pe crestet si sa ii vorbeasca despre suflet.

      Ștergere
    2. Multumesc pentru raspuns. Eu incerc, dar slabe sanse. E convinsa ca orice se poate trata cu diete, ca alimentatia e cheia tuturor problemelor de sanatate. E adevarat ca si medicii au fost foarte laconici si au expediat-o destul de rapid, dar i-au spus ca deocamdata nu e nevoie de nici un tratament, doar de urmarirea evolutiei si analize regulate. Mai daduse peste alt individ dubios, Petre Anca, un fel de "vindecator" care, fireste, a vindecat deja mii de pacienti in stadiu terminal; tipul ii recomandase trei saptamani de foame, numai cu apa. Nu inteleg, pe astia nu-i ia nimeni la intrebari?

      Ștergere
    3. Ar putea fi reclamati de cineva care poate arata ca a avut de suferit de pe urma lor. Chiar rude sau familie.

      Ștergere
    4. Asa, nene, baga reclamatii, peste tot pe unde poti, ca un adevarat roman. Ca habar n-ai despre ce e vorba, nu conteaza, oricum nu te afecteaza direct. Principiul de baza este: ai sau n-ai treaba, nu conteaza, important e sa faci ordine in vietile celorlalti. Este de apreciat efortul medicului Skeptic de a demasca o impostoare, mai ales ca el nu are timp pentru "washbrain" si iti arata usa daca nu faci ce zice el, dar are vreme de bloguri pentru iluminarea prostimii, sa nu cada in greseala... .

      Ștergere
  4. Nu exista medicina alopata, medicina homeopata sau noua medicina germana!!!
    Exista doar medicina traditionala care o stim cu totii. restul sunt impostori ce incearca sa ne extorce de bani!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Prietene, nu le prea ai cu limba romana: alopatie e de fapt ce zici tu ca stim cu totii ( definitie aici http://dexonline.ro/definitie/alopatie si aici https://ro.wikipedia.org/wiki/Alopatie ). Apoi, se zice "medicina... PE care...". Si extroce nu prea e un cuvant. Altfel, intentiile sunt bune.

      Ștergere
    2. https://en.wikipedia.org/wiki/Allopathic_medicine
      "The expression was coined in 1810 by the creator of homeopathy, Samuel Hahnemann (1755–1843)"

      adicatelea, s-a scremut si asta sa faca o inovatie

      Ștergere
  5. Crina Veres face parte din MISA inca de la inceputurile ei, de prin anii '90. Acolo mor misanii pe capete, din cauza cancerelor. Enorm de multi sectanti de la MISA au intrat in domeniul naturist si tin worshopuri de medicina, nutritie, raw veganism, spiritualitate, etc. Asta, in timp ce habar nu au despre ce vorbesc, pentru ca nu au studiat temeinic decat cursurile lui Bivolaru.

    RăspundețiȘtergere
  6. Oamenii ăștia chiar pot genera interes?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intrebi daca au ei public, sau intrebi daca am eu public vorbind despre ei? In ceea ce ii priveste pe ei, nu mai sunt de foarte multa vreme o grupare inofensiva, de nisa. Grupul de facebook NMG (Romania) are 17000 de membri, oricare dintre ei literalmente o potentiala victima a aberatiilor pseudostiintifice.

      Ștergere
  7. În rest tu ești foarte bine cu capul!?????

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu